Nesli46 aa doğru ilki kız ikinci erkek sizde farklıymış ben ikisi de erkek bakalm nasl olcak ilk oğlum 39 da gelmişti bir hafta ilerden gidiyor demişti ona doktor buna da öyle diyorlar aynı olursa 2 haftam kaldı daha erken geç gelr mi oda yaşayıp görcez ama insan önden bilmek istiyor 🙈bü ufak uyarı belirti verir inş diyorm diğer oğlum önce nişanm geldi üç gün sonra suyum o gün de doğum oldu lohusa şerbetimi hazrladığım gün doğuma gittim inş bilirim bunda da ☺️