Nur_hayder çevrenizi gözden geçirin derim. Normal doğurdum 2 hafta oldu evet oturup kalkmak zorluyor tabiki ama 1 hafta sonra eski hayatıma döndüm. Ne enfeksiyon ne dikiş açılması falan böyle saçmalıklar olmadı. Her şey yolunda giderse kesinlikle normal öneririm hastaneden çıkıp eve market alışverişi yaptım ben. Sezaryende böyle bişey yapılabilir mi hiç sanmıyorum. Adı üstünde normal doğum. Hiç de korkulacak bişey yokmuş doğumdan çıktım tamam 2. çocuğu yapabilirmişim dedim 😂😂