merhaba arkadaşlar size bir konuda fikir danışmak istiyorum ikinci gebeliğm ve 27 haftadayım ilkini kanama nedeni ile zorunlu sezaryen olmuştum şimdi doktorum normal doğum yapa bilirsin hiç bir sakınca yok dedi kararı bana bıraktı ama ben normal doğumdan çok korkuyorum çevremde aşırı etkiliyor beni yok normal doğurursan dikişin olucak kalkarken otururken dikişin sökülür sürekli iltihap kapacaksın derken aşırı korkuyorum siz olsanız naparsınız