Kb4576 öncelikle hayırlı olsun🌸ben kalp atışını duyduğumda son bi dal içip bırakıcam dedim ve denize karşı kahve eşliğinde son sigaramı içtim. Gerçekten canım bidaha hiç istemedi. Eşim içiyor, ondan birkaç nefes çektiğim oldu ama öylesine yani. Dilerim bırakabilirsin, duyar kasıp öğütler veremicem. Çünkü bırakamamak nedir iyi bilirim. Önceki gebeliğimde bırakamadım ama bunda bıraktım. Rabbim kolaylık versin 🌸