Kkaraduman_ Kalbinizin sesini dinleyin.🌿 Ben ilk muayenelerimde özele gidiyordum,bir türlü içime sinmedi. Sonra bikac farklı devlet hastanesinden ,farklı farklı doktorlara muayene oldum,deneme amaçlı bu şekilde yaptım. En son birini çok sevdim. Özeli bırakıp onda devam etme kararı aldım ve doğum yaptım.Cok şükür hersey cebimden tek kuruş çıkmadan tamda istediğim gibi ilerledi