3827 Asyarslan60 5 ay adet olmadığım zamanlar oldu hatta söktürücü içmeden asla olamıyordum ilaçla olunca da 2 gün anca sürüyordu 8 kilo verdim yaklaşık 1 yıldır düzenli günü gününe oluyor canım kilonun yüzde 5 ı kadarını vermek adeti düzene sokuyor diye bilimsel olarakta yazılar okudum bi kaç kilo vermen etkili olacaktır
Asyarslan60 3827 evet doğru 🌸ben de normal kilodayım ama bi kaç bi kilo verip vücudumu sarsmak istiyorum😅😅
Asyarslan60 orkidemm_ aaa evet bende almıştım bundan bi kaç sene önce düzenli kullanmamıştım İnstagramda hangi sayfaydı acaba
orkidemm_ Asyarslan60 ben çok düzenli kullanmıştım 6 ay bu macun hayıt suyu ve udi hindi yağı bu 3 nü kullanmıştım asrı şifa Emine hanım ilgileniyor canım
Asyarslan60 Smeyyye evet ya kilo önemli cidden ben normal kilodayım ama düzenli hareket etmem lazım yüzmeye gidiyorum o yüzden
orkidemm_ Asyarslan60 hayır ben adetim düzelsin diye kullanmıştım ondan sonra her ay adet gördüm tam olması gereken günler de yani şuan gebelik istiyorum ama kullanmakta istiyorum araftayım
rumeysa_mom Asyarslan60 benim adetim normalde 50 58 günde bir oluyor ama doktorum bana bir tane takviye verdi gebelik için üç ay iç dedi ben ilk ay içtim benim adetim 50 58 günden 38 güne düştü şuan adetim yeni bitti bu ayda ilacı kullanıyorum ama bu ay nasıl olur bakalım bekleyip görücez
orkidemm_ Asyarslan60 muhakkak vardır Emine hanımla konuştum mesela 3 yıl aradan sonra muhakkak kullan dedi yani ama işte şuan çatlatma iğnesi oldum negatif oldu sonucu tüplerim açık mı kapalı mı bilmiyorum o yüzden önce onu çözmem gerek
Asyarslan60 orkidemm_ cidden anlamıyorum neden tedaviye başlamadan önce rahim filmini çekmiyorlar boşu boşuna ilaç içiyoruz
orkidemm_ Asyarslan60 şöyle ki tüplerin kapalı olması hani öyle çok çok rastlanılan bir durum değil herhal de o yüzden ama olmayınca da insan niye olmadı acaba tüplerim mi kapalı diye sormadan edemiyor benim ilk gittiğim doktor 4. Aylık evli iken ilk rahim filmi istedi ben istemedim doktor değiştirdim ikinciside demedi bence bu gidişimde ister gibi
Asyarslan60 orkidemm_ bencede siz elinizden gelini aklınızda kalmayacak şekilde yapın gerisi Allahtan inşallah
cebellato Merhabalar bende aynı durumdayım gebelik istiyorum 6 aydır kullanmadığım ilaç kalmadı, şimdi en som hayıt çayı içmeye başladım ne dersiniz kullanıp fayda gören oldu mu bu ay bide aşılama yaptım :(