metemom_ Momybaby bana da ablamların bebeklerinden kalanlar vardır onları alırız gibi bir şey demişti ilk zamanlar iki saat oturup ağladım bebeğin için bir şeyi almak zor geliyor falan diye 😂
huysuz__ metemom_ ilk çocukta ben anlamıyorum ne lazımsa al kafasındaydı, ikincide kullanacaksan alalım moduna geçti, hala da öyle😁😅
metemom_ huysuz__ bizim ilk ama eşime göre çoğu şey gereksiz yani puset örtüsü olmadan nasıl kullanacağımı düşünüyor anlamıyorum
metemom_ Momybaby @numix bu seti tercih etmiştik canım hem sling hem kanguru aldık zaten o yüzden aşırı iyi bir şey almadım yengemde iki yıldır kullanıyor aynı modeli memnundu
numix metemom_ Fiyatı görünce şok oldum neden bu kadar uygun 🥺😂 hepsi içinde ve mantıklı. Siz daha kullanmadınız sanırım
Hulo2105 metemom_ bzhhahaha bende bu gün doğum fiyatını söyledim de ben doğurtayım bi sıcak su bi havluyla diyo dedim istersen ahırda doğrayım😂
metemom_ Hulo2105 bizim burdaki hastahanede doğum fiyatı 20 bin eşim oha çok pahalı falan dedi bir ay önce aynı paraya matkap seti aldı ve duvar bile delemiyor bebekle ilgili olunca gözlerinde para büyüyor hâlbuki herşeye veriyorlar 😂
4949zilanerturk metemom_ hepsi öyle rahat ol bide benim eşimi görseniz bir şeyi 4 saat konuşuyorum anlatıyorum anlatıyorum sonra anladın mı diyorum başını sallıyor ben de sinirleniyorum😂😂
metemom_ 4949zilanerturk o kadar anlattıktan sonra yine de gereksiz demeleri hele beni benden alıyor 😂
4949zilanerturk 4949zilanerturk Madem anladın Anlat diyorum durup yüzüme bakıyor ben sonra çıldırıyorum🤣😂
metemom_ 4949zilanerturk herşeyi geçtim doğumum ağustosta o yüzden 6-9 aylık bir şey alacağım zaman kışlık alıyorum sende herşeyi kışlık alıyorsun diyor çocuğa şort alacağım heralde Ocak ayında giysin diye
Hulo2105 metemom_ aman sorma meğer doğum paketiymiş yani muayeneler dahil fiyatmış ama gene de 70-80 bin falan❤️🩹❤️🩹😅 hani benim 20 olsa horon teperim😂
metemom_ Hulo2105 sen hangi şehirdesin ki o kadar pahalı ben buralarda da okuyorum da hep 40 falan duydum gerçekten pahalıymış