6+3 haftalık gebeyim 5 haftalıkken keseyi görmüştüm ama perşembe günü beta değerim beklenenden baya düşük çıktı dün kadın doğum acile gittim doktor baktı kese var ama bebek yok kürtaj dedi bende yalnızım diye kabul etmedim yarın geleyim dedim bugün eşimle gittiğimizde başka bi doktor vardı o baktı keseyi yolk saçı derinden kalp atışını gördü banada gösterdi az olduğu için dinletmedi ama bebek ve kalp atışı var buna eminiz sormak istediğim betam düştüğü halde bebeğin var olması iyi bir şey değil mi bana bi mucize olmuş gibi geliyor ama hala içimdeki olumsuz duyguları atamıyorum