Canını sıkma. Elbet gelicek. Sakin olmaya çalış canım.❤️bende 37. Haftamdayim. Dün sabah 6 ya kadar uyuyamadim. Sabah kalktığımda boğazım şiş ve sol dudağımda uçuk gibi bir şey vardı. Temizlik yaptım o yüzden herhalde. Belimde çok ağrıyor. Dün sıcak suda ayaklarımı ovmuştum. Şimdi ayağımın üstüne basabiliyorum ama kilcallarim çıkmış hep. Şişmeye başladım. Dua edin bana da. İlk gebeliğim