Kızlar dün gece saat 11 gibi yatışım verildi
Sancım vardı nstde 100leri gördüm
2 cm açıklık vardı
Sancıyı bende hissediyodum
Sürekli hareket ettim squat yürüyüş fln
Bu sabah aniden sancılarım durdu açıklık ilerlemedi
Nişan geldi doktor açıklık ilerlemiyo nişan neden geliyo dedi suyummu geliyo diye test yaptı su gelmeside yok.
Böyle olunca bu sabah taburcu edildim.
Aşırı heveslenmiştim bide ya
40 haftalık olsaydın suni verebilirdim dedi.
Bu durumu bi kez daha yaşadım 36 haftamda
Neden böyle oluyor kızlar ya😭
Artık delirmek üzereyim kabuslar görüyorum sürekli🥴