Duygu_52 Benim durumum o kadar karışık ki 😔 9 Mayısta boş gebelik olduğunu öğrendim. 5 gün sonra başka bir doktora göründüm. Aynı şeyler söylendi. Birkaç gün sonra kendi doktoruma gidip kurtaj için 24 mayısa anlaştık. Ancak anlasmamdan bir gün sonra hiçbir ağrım lekelenmem kanamam olmamasına rağmen evde düşük yapmaya başladım. 13 14 saat kadar sancı çektim. Kanama ve parçaları anlatamayacağım. Cok zor ve korkunçtu. Düşükten 1 gün sonra kontrole gittiğimde hala parça vardı. İlaçla düşürmeye çalıştık. Olmadı. 2.kontrole gittiğimde hala parça vardi. Yeniden ilaç aldım. Bir kısmı düştü ancak 3.kontrolde hala parça kaldığı için 24 mayısta kürtaj oldum. Daha fazla düşürmek icin bekleme sansim yoktu. Çalıştığım içim 1 hafta rapor aldım. O sırada çekmediğim kalmadı. Düşük, ilacla düşürme ,kürtaj derken ancak kendime geliyorum . Zorlu bir yoldu. Bu hafta içi bir gün kontrolüm var. Patalojiye parçalar gönderildi. İnşallah sonuçlar da gelmiş olacak.