Asug1 ben yaşadm ilk gebeligimde 9. Haftayi bekledi doktorum hala bebek gözükmeyince betanın yükselmesne bakti kürtaj oldm doktorum 2 ay cocuk düşünemyn dedi korunun dedi biz korunmadk kürtajn 5.ayinda kizima hamile kaldm smdi 2 buçuk yaşında bir cimcime🥰 kürtajda rahim temizlendigi icin hamile kalmak dha kolay oluyormş öyle cok duyum almştm bende hamile kaldm smdi 2.yi bekliyorm❣❤