Melliisaa 33+3 de geceden bel ağrım vardı fakat çok umursamadım hamilelikte olur diye gün içerisinde bi devlet Hastanesi’ne gittim ağrı kesici serum verirlerse rahatlarım diye orda tansiyonum 17/10 çıktı kan falan verdim ama tekrar takipli olduğum hastaneye geldim aslında tansiyondan anlaşıldı gebelik zehirlenmesi olduğu tansiyon yüksekliği riskli bi durummuş daha sonra başarıda 24 saatlik idrar tahlilinde protein yüksek çıkınca acil doğuma aldılar