Ozgis1s Pamukkokulum bende 50 mg kullanıyorum aslında ama. Ben ilacı her sabah kahvaltıdan yarım saat önce alıyorum diğer tüm ilaçlarımla arasına mutlaka 4 saat koyuyorum. Mesela demir ilacımı gece içiyorum vitaminlerimi öğleden sonra. Doktorum böyle söylemişti acaba o mı etkili oldu 🤷🏼♀️
Pamukkokulum Ozgis1s olabilir aslında ben balık hapı kullanıyorum trıot ılacından 2 saat sonra artık geç içeyim en ıyısı bıde demırım düşük ıcmıyorum sız ne kullanıyosunuz demır ıcın benı hepsı rahatsız edıyo ıcemıyorum
sacmalamakizim Busraapaydn01_ İlk gebeliğimde yaşadım 30′lu haftalardayken çıkmıştı ilaç kullandım, 1 ay kadar kullandım normale dönünce bıraktım. Şimdi yine yeni gebeyim, 8 çikti yine kullanıcam. 😌
Sulearas Busraapaydn01_ bende ilk gebeligimom sonuna doğru kullandım sonra hızlandı canım yine ilaç kullandım tedavi jordum şimdi hamileyim tekrar yavaşladı yine kullanıyorum Allah’ın izni ile hiç bir sorun olmaz inşallah. Harika ve çok zeki bir kızım
Semakantar Busraapaydn01_ bende 35. Haftamda falan yaşamıştim hamilelik troidiymiş doguma kadsr kullandim doğumdan sonra biraktim ilacı doktor bana da gelişimini etkiler demişti kullandim bende o yuzden
Ozgis1s -irem123- kaç haftalık hamilesiniz? Benim doktorum 20. Haftaya kadar 2, 20. haftadan itibarende 3 ün üzerinde olmamalı demişti ama. İsterseniz bi dahiliyeye gidin bence hamilelik için biraz yüksek 🤷🏼♀️
-irem123- Ozgis1s Banada öle geldi 26.haftadayım bende ilk doktorum dikkat et 2.5 geçmesin demişti bu doktora ısrarla hocam böle çıkmış dememe rağmen normal dedi
Sakineoncu Busraapaydn01_ benim 12.haftada tiroitim yüksek çıktı 3 olması lazımmış benimki 3.72 çıktı bebegin beyin gelişimi için önemli birseymiş 19.haftadayim hala sabahları ilaç kullanıyorum 12.5 dozluk bir ilaç çok düşük yani geçenler de kan verdim düşmüştü çok şükür
piiremsesinannesiii Busraapaydn01_ ben hamileliğimin başından sonuna tiroid ilacı kullandım bende çok korkmuştum ama bir sorun olmadı 🥹
Ozgis1s -irem123- zaten dahiliyeye yönlendiriyorlar bence siz bi dahiliyeye gidin en iyisi hem içinizde şüphe kalmaz. İşin içinde bebekler olunca insanın içi rahat etmiyor 😂
AybukeEfsun Bende tiroid hastasıyım normalde de kullanıyordum düzenli takiple ilac dozun ayarlandığı sürece problem yaşamazsın merak etme. Düzenli kan verip takip et hamilelik hormonları ve en önemlisi stres bu değerleri yükseltiyor sakin kalmaya calış. ♥️
Pamukkokulum Nurkose1 hmm senınkı yüksek dozmus demek bana da öyle verecek doktor pekı senin ilacın adı ne bıde yüksek doz ya rahatsız edıyo mu salı günü gıdecem bana da dozunu artıracak kesın
Ozgis1s Pamukkokulum bende Akdeniz anemisi taşıyıcısıyım ya içemezsem demir ilacı diye korkutmuştum ama Ferrum beni hiç rahatsız etmedi kabızlık ya da farklı bi yan etki yapmadı şükür siz ne denemiştiniz
Busraapaydn01_ Busraapaydn01_ kızlar sonuçlar gayet normal çıktı 1.92 sağlık ocağında verdiğim tüm kan sonuçları yanıltıyor bir öncekinde de troitim yüksek çıkmıştı