Selinmoon Tugce-K ay maşallah bizim ki biraz durgunlaşmış 😂 ama tepki veriyor hemen çok şükür. Size de helal olsun ya hala çalışıyorsunuz
Sermec27 Selinmoon kıyafetleri yıkadım ütü de bitmek üzere yarında hastahane çantasını hazırlamayi düşünüyorum inşallah tam 34 um bende son 3 hafta doktor 37 de alacakmış ayy çok yoruldum yaa 🥰
Ozgednc Sermec27 bizde beşiği kurduk dün akşam yatak odamizda görünce aglayasim geliyor çok duygusallastim bu aralar iki kıyafet koyuyom gidip agliyom 3 gün sonra bidaha başına gidebiliyom. 😁cantayida hemen hemen hazırladım bı trendyoldan geceligim ve göğüs kalkanim gelecek 😇
Selinmoon Sermec27 ayy bizde hallettik hepsini kafamız rahat 😍 aman Allahım çok az kalmış bakalımm bizim ne zaman olacak hadi hayırlısı 🙏
Sermec27 Selinmoon aynen insanın kafası rahat oluyor hepsi bitince 🥰🤲 aynen çok şükür az kaldı sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🤲
Selinmoon 4949zilanerturk o haftalar da benim çok bel ağrım olmuştu yine ara ara oluyor ama çok üzerine düşmüyorum alıştım 😂
matmazellayy Selinmoon hareketler azaldı yalancı sancılar çoğaldı uyumak kalkmak oturmak eziyet psikolojik olarakta çok tuhaf hissediyorum bu mayıs ayı geçmek bilmedi sanki haziranda herşey daha hızlı olacak gibi ama bakalım 🥹
Selinmoon matmazellayy ay evet bizim de öyle hareketleri azaldı endişe etmedim değil açıkçası . Az kaldı ama 😍 sağlıkla gelsinler
Selinmoon Sermec27 normal diyorlar bu haftadan sonra herkeste oluyor benim de öyle daha az , önceden daha sertti . Birde çok kasıyor kendini ya sende oluyor mu ?
Sermec27 Selinmoon kasılma bende olmuyor pek ama hareketleri azaldı ama bildiğim kadarıyla bu haftadan itibaren kasılma olayları olabiliyor
Selinmoon Sermec27 anladım olmadı mı bir yarın doktora giderim çünkü en son 30+1’de gittim , ve randevum ayın 30’unda 🙄 doktorum tatildeydi gelmiş , biraz kasılma olunca korktum