-Enfal- Devlette ,sezaryende ağrı kesiciyi çok vermiyorlar o sıkıntı oluyor bazen ama 2. doğumumda devlette benim ağrım olduğunda hep verdiler sağolsunlar yoksa ağrıdan duramazdımm. Ellerinde olan 2 doz ağrı kesici yani 2 kez hakkın var ama 3. 4. Şansına devlette .Çünkü sayılı geliyormuş.ilk doğumum Özelde oldu orada zaten pakette ödemiş olduğun için ne kadar ağrın olursa sayısız hakkın oluyor.Allah ağrısız acısız kurtarsın bütün anneleri,kolaylıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah Amin 🤲🏻🌺🧡🌸😇