Kb4576 yazın reglim 10 gün gecikmişti. Çok ümitlendim. Tatildeydim. Sadece bu markanın testini alabildim. Garanti olsun diye de 2 tane aldım. Biri silik çıktı, diğerinde çizgi çıkmamıştı. Haliyle umutlandım. Ama 1-2 gün sonra regl oldum. Çok umut bağlamamak lazım ama neden olmasın. Birçok kişi de böyle hamileliğini öğreniyor. İnşaallah hayırlı haberler alırsınız 🤲🏵