Ozlemtna tubaysima yok öyle bisey yok şükür ama ağrılar bebegin aşağıda olmasi korkutuyor ya olursa diye doktor kontrollerin normal Bi sknti yok diyo magnezyum alıyorum onla biraz daha iyim
Dlar Momcrn bende 31 de gittim canm benimde tam 2 kilo çıktı babada normal gibi ama çok demişdi haftaya yine gidicem bakalım ozaman netleşcek
Skrnysn Fasulyeninhikayesi Bende aynı sen gibiyim belimden kalçama vuran ağrı çatı ağrım var hareket etsem yürüyemiyorum resmen topallıyorum bazen doktorunuza danıştınızmı bu konuyu bende bahsetcem de daha gitmedim normal mi yürüyüş yap diyolar ama yapınca hiç kalkamıyorum
Fasulyeninhikayesi Skrnysn sorduğumda normal dedi benim 3. Hamilelik 2. De aynisi olmustu bundada oldu yani doktorlara gore bu agrilar normal magnezyum verdi ama faydasini gormedim
Ozlemtna Sadeceanne2 doğuma daha var tabi ne zaman gelirler bilemeyiz ama çok zorluyor agri ben kızımda böyle agri yaşamadım bukadar bu hamileliğimde hep yatmak istiyorum hareket ettirmiyor
Afesfi Momcrn valla canım benimki 34+2 haftalık 3 kilonun üstünde iri bi bebiş dedi doktor 2 hafta önden gidiyor gelişimi dedi
Ozlemtna Sadeceanne2 benim evet 2. Olduğu için de yorucu ilkine koşturuyorum okulu filan var ayni zamanda benim ilk normaldi o yüzden bunun zamanı da belli değil bakalım ne zaman ne şekil gelecek sağlıkla gelsinlerde önemli olan o 😍
Miniktosbaa Ozlemtna banada bebek aşağı da dedi doktorum benim 4 cü gebeliğim kaza kurban 🥴gebe kaldım artık rabbim olmayanlara nasip etsin bizden geçmiş
Ozlemtna Miniktosbaa 4 tane Allah bağışlasın kalabalık aile olacaksınız benim 2. Bende aynısını diyorum benden geçmiş yok ben çok zorlandım yapamıyorum gerçekten Rabbım isteyen herkese nasip etsin bizlerde sağlıkla kavuşmak nasip etsin 😁
Tugce_0707 Momcrn Momcrn nasıl çok ya benim 30. Haftada nerdeyse 1800du doktorum sadece bir hafta ilerde dedi. 32de 1900 bence normal.
Momcrn Tugce_0707 yok canım 31 de 1900 dü 32ye yeni girdim çok diyor 10gün ilerde diyor abartıyorlar ya