Kızlar merhaba psikolojimi toplarlayıp geldim,
Geçen sene 6 haftalıktı kalbi durdu bebeğimin kürtaj olmak zorunda kaldım, sonrası 1 sene denedik olmadı rahimde şekil bozukluğu varmış hipereskopi ameliyatı oldum 16 martta. Çok şükür tüpler vs temiz çıktı hamile olduğumu öğrendim klomen ve ovıtrelle ile çatlatma iğnesi yapıldı 20 Nisan da hamileydim dün öğrendim ki değerim düşmüş kimyasal gebelik dendi ve maalesef sabah kanamam geldi doktorum sakin ol korkma adet kanı gibi inecek dedi ve biraz kese gibi büyük bir şey düştü neydi bilmiyorum ağrılarım var, biraz uzun oldu kusura bakmayın. Doktorum şunu söyledi genetik bakılıyormuş sanırım kandan pıhtılaşma vs bunu yaşayan araştıran yada neden tedavi ile oldu çatlatma iğnesi sonuçta neden kimyasal oldu? Yani araştırdım bulamadım açıkçası bu testleri tıp fakülteleri yapıyormuş hemen çıkmıyormuş sanırım ne gibi testler yaptırdınız bilinçli bilgili yaşayan kızlar konuşmak istiyorum şimdiden teşekkür ederim.