Nergizos mrp2023 öyle olabilir. Çünkü bu opudan sonra progesteronum yüksek çıkmıştı. Herşey normal gitse bile taze transfer iptaldi
Mzzz Happ tüp Bebek falan denerdiniz canım kaç kere test verdiniz bizimde ilk testimiz berbattı strestende öyle çıkabiliyor
mrp2023 Nergizos aa ne güzel ☺️ benim eşim att ben paramediğim hiç ona yaptırmadım iğneyi kendim yaptım bakalım ☺️
gokyuzu777 Nergizos ayy hemsire olman ne guzel bu surecte faydası olur canım 🩷 ya ben coraspin kullanıyorum tupbebek doktorum kullan dediği icin, vucudumda değisik yerlerde morluklar olustu,, bundan dolayı. Yarın doktora soracagım ama sorun olur mu acaba
Nergizos mrp2023 benim eşim eğitimci, bakamıyor bile😂 Karşı komşum hemşire ama ben kendim yapıyorum zaten
gokyuzu777 Nergizos ben bi gonalf i kendım yapabiliyordum , diğerlerini kendm beceremedım hic helal olsun canım valla🥰🩷
mrp2023 Nergizos yaa ☺️ şimdilik sadece gonal f kullanıyorum bende bakalım yarın ne yazacak doktorum yaparım büyük ihtimalle ya canım tatlı değil😂
Mzzz Happ anladim canım tüp nebskte 1 tane sperm ile bebek sahibi olan insanlar var merak etme tıpta çare tükenmez
gokyuzu777 Nergizos burada kullanıcı adları ile tanıdıgım konuştuğum herkese dua ediyorum💜🌺 birbirimize İnsallah guzel haberler vereceğiz 🙏🙏🙏
Nergizos mrp2023 biraz büyüyünce catlamamasi için iğne eklemişti. Onu flakondan çekip sulandiriyorsun uç değiştirip SC yapıyorsun yine