Nergizos Happ benim de eşimin morfolojisi 2 çıktı. Ama sperm sayısı normalden fazla çıkıyor. O yüzden Dr problem yok diyor
Nergizos Yumurta toplandığından bu yana kasıklarımda ince ince bir ağrı var. Sanki her an adet olacakmışim gibi. Sizlerde de oldu mu acaba kızlar? Bir de yumurta toplandıktan sonra antibiyotik verdi mi Dr size @mrp2023 @baharmom35 @gokyuzu777 @Zeyno800
gokyuzu777 Nergizos bana 3 kez toplaama yapıldı hi ç antibiyotik vermedi ama her opu sonrası mantr enfeksiyonu oldum fitil verdi ::((( hep tekrarladı. Sonra histereskopi yapıldı rahıme cizik atıldı onsan sonra monodoks antibiyotik verdi kullandm canım
Nergizos mrp2023 canım belli değil benimki. 3.gun dondurulmuş embriyom var bu opudan. Dr şansımızı arttırmak için bir opu daha yapalım dedi..adet olmayı bekliyorum. Bahtima ne çıkarsa artık
baharmom35 Nergizos antibiyotık vermişti 5 gün kullandım ağrı da benim ağrı sızım çok oldu şişliğim çoktu
Nergizos baharmom35 aynen canım bana da 5 gün kullan diye verdi ama ben kullanmadım. Ağrım da ara ara devam ediyor ama dayanılmaz bir ağrı değil ince ince. Şiş miyim kilo mu alıyorum orasını bilmiyorum canım 😂