Kubraygun zuleyhakoc 16 haftam dolsun kesin söylerler o zmn gitcem Sağlıklı bir şekilde Rabbim hepimize kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏
Msl_ege Bana da 11+4 te ikili taramada Bebek 12+3 gözüküyor ve erkek bebek dedi . Yüzde falan vermedi . Daha çok küçük diye beklemiyordum hiç cinsiyeti öğrenebileceğimi , şokumdan kesin mi diye sormak bile aklıma gelmedi . Salı günü kendi doktoruma gidicem bakalım . Çok emin söyledi doktor . İlk çocuk kez erkek farketmez ama öğrendiğim günden beri bebeğin kız olduğunu görüyorum rüyamda 🙄🙄
zuleyhakoc Msl_ege bakalm hayırlısı olsun tabi ilki farketmiyo kız erkek ama insan merak ediyo sende erken öğrenmişssin yanılma oluyo hayırlısı olsun canım
_eda8 aylaacetin cok sükür bulantim felan hic birseyim olmadi ara ara sabah klktimda hafif gelip giti ama hic birseyim olmadi sükür ☺️☺️
SafaMerve _eda8 bend eöyleydim ama 11 haftadn sonra yemekler azımn içinde kokuyr hale geldi. Burnma değil ağzıma kokmaya bailayınca öğürtüyor oldu işthtn kesildim bişey yiyemyrm 🙁
aylaacetin _eda8 benim acıktığım zamanlar mide bulantım oldu onun dışında mide yanması çok yaşadım hala daha geçmedi yanii
Aslananne 13+4 gunluguz 😊 nasip olursa 10 temmuz 1 hafta sonra randevum var insaAllah cinsiyetinide oğreniriz Rabbim butun hamile kardeşlerimize hayirli sağlikli dogumlar nasip etsin
zeynepnazli 15+4te yani 2 hafta sonra dr randevum var çok merak ediyorum çatlayacağım 😂Allahım sağlıkla nasip etsin hepimize inşallah❤️❤️❤️❤️❤️
ayseozbek FHKK son adet tarihiniz nedir:) 14+3 üz biz doğumumuz 5 temmuz görünüyor... sizin biyanlışiniz var