Esratyg 12+2 Bizimde salı günü ikili taramamız var doktorum 14 haftalıkken cinsiyetini söylerim dedi çok merak ediyorumm🤗
Mhtpgnby Esratyg canım bende 12 haftalığım ikili tarama nerde yapılıyor doktorum bana bişi demedi hiç sağlık ocağındakiler demişti sadece
Tubasel17 zuleyhakoc Doktorum 8 temmuz dedi doğuma🙈 bu hafta 14 haftalık olduk ama nazlı bebeğim kendini göstermedi bizle dalga geçer gibi kendini kapamış ayaklarını sallıyordu🤣 inşallah haftaya görürüz🙈🙈
zuleyhakoc Tubasel17 utangaç demek ki seninki canım demek ki kızlar daha iyi ee doğru kendimizden biliyoruz erkekler kızlar gibi düşünmüyo ki hiçbirseyi
Nebosyrgnr zuleyhakoc bizde 11+3 üz tam 4 gün sonra doktor kontrolumuz var bakalım öğrenebilecekmiyiz 🤗👶
aylaacetin zuleyhakoc ilk hamileliğimde 15.haftalarda öğrenmiştik ve yanılma olmadı dediğin gibi olabilir canım bakalım hayırlısı
Kubraygun zuleyhakoc 12 haftalık ken gittim ama öğrenemedim 🙈benim içime kız doğuyor ama herkez erkek diyor