biranne__ canım nerde olduğuna bağlı olabilir. Ben ve eltim küçük bir şehirde devlette doğum yaptık. Odada tek kişiydik. Hemşireler, ebeler, doktor, çocuk doktoru çok ilgiliydi. ama dediğim gibi yaşadığım yer ve hastane buna çok uygundu. Pişman olmadım. İkinci bebeğimi de inşallah devlette ve aynı hastanede dünyaya getircem.