Kizlar bu ay klomen kullandım ve ayın 7 çatlatma iğnesi oldum bugün 11. Günüm normalde test yapmicam diyordum hiç olmazsa 12. Günü filan beklerim diyordum ama iki gündür sancım var kasıklarımda ağrı oluyor karnım garip bir şekilde ağrıyor göğüslerimde özellikle göğüs uclarimda çok fazla hassasiyet var yani böyle olunca özellikle sancı olunca test yaptım evde en azından pozitif çıkarsa hemen Dr giderim diye düşündüm malesef negatif çıktı silik bile olsa çizgi çıkmadı olsa hafif çizgi bile çıkardı diye düşünüyorum ama bu kadar belirtide normal mi yani ignenin etkisi geçmiştir artık sizce bu günden sonra pozitife donermi