ayse3451 Nessslhn benim transfer gününü saymazsak 7. Günüm ve betam 5.17 çıktı idrarda silik çizgi var yükselir mi tüm umudum yerle bir bittim yani
ayse3451 aycicegi22 lütfen bir cevap benim transfer gününü saymadan bugün 7. Günüm ve betam 5.17 çıktı siz e kimyasal mı bu gebelik yükselir mi kafayı yemek üzereyim
ayse3451 Nessslhn Nessslhn inşallah yükselir yani berbat durumdayım. İdrarda net görünüyor ama kanda 5.17 çok tuhaf
ayse3451 Foto yükleyebilsem yükleyeceğim. Bugün 8. Gün ve silik çizgi dünkiyle aynı şekilde var idrarda kafayı yicem
MUCIZEMM__ Transferin 7.günü 120 nasıl kızlar iyi mi kötü mü ya sonra artmazsa korku var içimde öncekinde düşük yapmıştım