gdaslik Madenmi ben doğum yapmadım ama dış gebelik geçirdiğimde kadın doğum servisinde yatmıştım 10 gün. Personel iyi odalar falan temiz.
Emineseugur Ayyy ben ege takipliyim orda doğum yapacağım nasipse doktorları çok beğeniyorum..sıra beklerken daha önce orda doğum yapmış hanımlarla sohbet ediyoruz bazen hep olumlu şeyler duydum inşallah bizimde öyle olur
KubraE35 Emineseugur peki yarı ücretli mi oluyor orası yoksa %100 devlet mi karşılıyor ve doktor öneriniz varmı 37 haftalığım bebek dönmedi büyük ihtimalle sezeryan olacam
Emineseugur KubraE35 özel odalar varmış ama uygunmus eğer bos yer olursa tutabiliyormuşuz ozel oda olmazsa ücretsiz
Madenmi Ben başından beri özel muayene hastasıyım sadece kan tahlilleri için gittim doğumuda orda istedim yine doktorum giricek doktor ücret alıyo benim ama normal gidiyorsanız bilgim yok özel odada 350₺ diye duydum nasipse pazartesi doğum bakalım
Emineseugur Madenmi ayyy hayırla sağlıkla kucağınıza alın evladınızı inşallah benimde 35 haftam sizden haber bekliyorum 🥰
Beyzabbygt Madenmi merhaba Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin , benim de riskli gebelik egede sezeryan olacağım sizden odalar doktorlar hastane hakkında detaylı bilgi bekliyoruz inşallah hayırlısıyla ❤️❤️
galkaya Madenmi Özel muayene hastası olmak için nasıl bir randevu almamız lazım. Bende bu zamana kadar egepol karataş o kadar çok gezdim ki 16 haftalık gebeliğe kadar. Egeye gitmek istiyorum ama doktor öneriniz varmı?
Emineseugur KubraE35 ben özeline gitmiyorum poliklinikte kim denk gelirse ona gidiyorum hep gökçen hanım veya Tarkan bey denk geliyor çok tatlı dilli güler yüzlüler. Tek sorun aşırı sıra beklemek:D
KubraE35 Emineseugur randevu ile mi gidiyorsunuz çok soru sordum k.bakmayın ilk defa gidecem de o hastaneye hiç gitmedim
Emineseugur KubraE35 estağfurullah sorun tabi evet ege üniversitesinin kendi sitesinden kadın doğum polikliniğine randevu alıyorsunuz. Saat kaça olduğu önemli değil sabah ne kadar erken giderseniz o kadar iyi olur. Mesela saat 10 a randevu verdiyse siz 8de giderseniz erken girersiniz.
Emineseugur Madenmi ay inşallah değildir benimde bir kızım daha var 3 gün çok yani hatta imza atıp çıkılıyorsa ben 1 geceden sonra çıkmayı düşündüm. Artık en yakin sizin doğumunuz sizden haber beklicez🥰