Hasret18ayaz Ozlm_24 benim ilk bebeğim geç döllenme TDI gecikmenin 21. Gününde kanda 7 çıkmıştı bugün gecikmenin 8. Günü bakalım nasip
Cihangir09 Hasret18ayaz 8 gün gecikmeye malesef yeterli bir çizgi değil baya koyu çıkması gerekirdi bana testin çizgisi gibi geldi bence bı kan verin
Hasret18ayaz Cihangir09 benim ilk bebeğimde geç döllenmeydi dediğim gibi gecikmenin 21. Gününde dahi idrarda çıkmamıştı kanda çıkmıştı 7.39 ile 23. Günde idrarda yine böyle bir çizgiyle görmüştüm o günde kan değerim 30 ksurdu
elvangnc Hasret18ayaz kuzu benm postuma bak benzyo ikimzin testide insallah vardir ya 🙏🏻ama ben herzaman cektgm adet sancisnida cekyorum ayni zamanda
Hasret18ayaz elvangnc benim hcibir belirtim yok ne adete nede bebeğe dair 8 gün gecikmem var sadece evet baktım sizin konuya baya benziyor
elvangnc Hasret18ayaz bir gebenin gunlugu ovulasyonn yannda gelrn ama baya hassas aralkta kimyasalm vardi ordaki 27 degeride asiri silik gosterdi Azonce prodictor du sanrm aldm 230 liraya yarn sabah onu yapicm
Nehir-Poyraz Hasret18ayaz bu testin markası bebetime ise yeni farklı bi marka alın derim beni daha önceki gebeliğimde çok yanılttı ikinci çizgi çıkararak