Mucizemses Hulo2105 bende 31 haftalığım 4 5 haftadır böyle gittikçe de artıyor uyumak için saatlerce yatakta yatıyorum banamısın demiyor bunalmaya başladım gerçekten artık bu durumdan 😔
Hulo2105 Mucizemses aslında erken kalkıyoruz mesela gün içinde uykumuzun gelmesi lazım ama hiç gelmiyor. Uyku hormonuna bişeyler oldu bence 😂
metemom_ Sevginur61 sadece bende oluyor sanıyordum erken kalkmaktan nefret eden ben her gün erken kalkıyorum
Sevginur61 metemom_ bende hiç sevmem bişeyler oldu güne erkenden başlıyorum😂 hayır birde ilk hamileliğim evde tekim iş güç hemen bitiyor zaten sonra birdaha kendime iş çıkarıp uğraşıyorum 🫠
Mucizemses Hulo2105 aynen gün içinde de hiç gelmiyor eşim bana diyo sen nasıl hamilesin ben senden daha çok uyuyorum diye 😂 6 yaşında oğlum var bıraksam 11 e kadar uyur çocuk canım sıkılıyor diye onuda erkenden uyandırıyorum 😂
Sevginur61 Mucizemses ay inşallah doğumdan sonra da böyle oluruz yaa😂 bende öylem diyorum tadını çıkarayım yok uykuyu almış şekilde uyanıyorum m
metemom_ Sevginur61 aynen benim de ilk hamileliğim evde yanlızım akşam olmak bilmiyor erken uyanınca 😂
Tugba1tugba Hulo2105 haftalarımız aynı şeker yükleme testi yaptırdın mı kaçıncı haftada yaptıracaksın
Hulo2105 Tugba1tugba 25+3 te kontrolüm vardı doktor ailemde olup olmadığını sordu kilom çok yok zaten babam şeker hastası. O zaman 27. Haftada yapalım dedi. 27 mayısta yaptırcam yani 27+2 oluyorum o zaman
Hulo2105 Sevginur61 valla yıllardır yapılıyor. Şeker varsa bebeğe daha kötü erken doğum su fazlalığı gibi şeyler olabiliyor. Ben hiç bakmıyorum öyle diyenlere. Doktorum yaptır dedi yaptırıcam kötü bişey olsa yaptırmazdı zaten