Seyma8 benim betam en son 3022 çıktı kese gördü doktor bebek için erken dedi pazartesi tekrar gel dedi bekliyorum öyle ama değişik bi şekilde adet oluyorum gibi ağrım var adet oldum sanıyorum bakıyorum yok akıntı geliyor beyaz renkte normal mi bilmiyorum