Seyma8 Hanımlar adet olmam gereken 4. Günün sabahı doktora kan vermeye gittim çünkü o gece idrar testleri silik çıkmıştı kan sonucunda 25.24 çıktı 3 gün sonra sabah yine verdim 50.54 çıktı bu değerleri görüp te sağlıklı gebelik yaşayan var mı ?
myavocado Seyma8 hemen endişe etmeyin, gebelik daha çok yeni yavaş artması normal olabilirz, takip edin iki üç gün sonra tekrar kan verin
Pamiramsi Takibe devam edin bence şuan çok anlaşılmıyor ama artış çok kötü değil sağlıklı gebelik için 2 günde bir %60’lık artık yeterliymiş
Seyma8 Kbrblr yarın vermeye gidicem ara verdim gitmeye psikolojim bozulmuştu en son 17 sinde verdim birde yarın vercem bakalım
Seyma8 ayselmom doktorum yükselme için normal sadece son değerimi beklenenden düşük buldu muane etti rahmimde kalışlaşma olduğunu herşeyin gayet normal olduğunu söyledi eğer değerlerim artış gösterirse Herşey yolunda ilerlermiş o yüzden kan vericem yarın sabah sonra tekrar doktora gözükücem bana dediği şansımız hala var
Duygu_52 Seyma8 benimde az az yükseliyor canım keseyi gördük çok şükür şimdi sıra bebekte pazartesi doktor tekrar çağırdı inşllah bebeğide görürüm sağlıklı bir gebelik olur