1_papatya MelodyFairy evet öyle istiyoduk zaten ama olunca hormonların da etkisi ile oturdum ağladım😀🥰
Bihterrr MelodyFairy ben demedim ama eşim demişti😂 ben ovülasyon testi kullanıyordum o gün koyu çizgi falan yoktu bide ben de pcos var zaten. Eşime yok dedim olmaz daha günü de değildi. Sonra ertesi sabah bi ovülasyon testi yaptım çift çizgi çıktı . Spermler uzun süre canlı kaldığı için bi olabilir mi acaba dedim ve olmuş 🥳
MelodyFairy Bihterrr 😍pozitif hikayeler ne kadar mutlu ediyor ya beni çok güzel 😍😍eşimin en son sperm sayı düşüklüğü vardı suann durumu bilmiyoruz bende sıkıntı yok, ona rağmen bu ay farklı ! Hislerim , olumlu düşüncelerim inşallah bana geri dönecek 🥹🫶🏻
Seyma_Topal46 Bende ovulasyon günlerimi takip edip ilişkiye girmiştim bu ay kesin hamileyim dedim hiç test yapmadan adetim gecikince kan verdim ve minik oğlumla ilk o zmn tanıştım 🥹
zey-nep11 @MelodyFairy valla bizde esşimde 10 aydır denıyoruz bakalm bu ay bende bi heycanlıyım adete ıkı gun var sısteme gore ama yumurtlamama gore bugun aslında bakalm. Aslındaa borclarıda bitirdik sanki tamamen hazırızz ayrı bı heycann var içimde inşallaaah olumlu sonuc alırız❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Happy-melek1997 MelodyFairy ben artık hissediyorum bedenimi döngümü iyice çözdüm 4 nisan da adet oldum 17 nisan 21 nisan da 2 kere ilişki oldu şu an hamileyim kullandığım takvim var ona bakıyorum ondan önce 2 günde bir ilişki diye diye tiksinti gelmişti yeminle akışına bıraktık kendimi takip ettim 2 kere de tuttu çok şükür
Beybyi Happy-melek1997 kaç haftalık şuan bende 2 Mayıs da adet oldum 20 Nisan dan sonra ki günler de iki günde bir ilişki yaşıyoruz
MelodyFairy Happy-melek1997 planlı ilişki olmaz zaten ya istek için girilir biz de öyle yapıyoruz bakalım nasip olursa tutar 🥹
Happy-melek1997 Beybyi 6+2 haftalığı sata göre bu doktor bebeği gördüğümüzde belli olur ne kadarlık olduğu dedi dalı günü gidicem onada ama şu an 6+2yiz inşallah pozitif görürsün sende test yaptın mı hiç
Mzzz MelodyFairy aynen gelir arada bana mesajlar 😂😂😂 bı hamilelik haberi alacaksam cinsiyetiyle birlikte gorurum 😂😂😂
Damlaozzz MelodyFairy Kafanızın rahat olması en önemlisi 2 ay denedik 3. ay evi taşıyacaktık ev sahibimizle çok sorunlar oldu ovülasyon yapıyordum ama onu bile yarıda bırakmıştım neredeyse o ay aklımızda hiç yoktu başımın ağrıdığı bir gün ağır bi ağrı kesici alıcaktım eşime içime bişey doğdu sanki test yapayımmı dedim hiç beklemediğimiz anda pozitifi gördük o taşınma arasında gebe olduğumu öğrendim resmen süpriz olmuştu bize. psikolojik olarak kafa olarak rahatlık çok işe yarıyor kesinlikle umarım sende güzel süprizle karşılaşırsın bu ay 🌸🤲🏻
MelodyFairy Damlaozzz Bunu çevrem olmak üzere herkesten duydum ama inan eski ben değilim! Rahatım eskisi gibi üstüne düşmüyorum sadece regl zamanı yaklaşınca heyecan sarıyor planlı olunca acaba tuttu mu diye hepsi bu ☺️ Henüz 11. Gün bir gün arayla ilişki oluyor bakalım daha regl gününe var ona odaklanıp onu düşünmek istemiyorum çünkü stres yaşarım Kendi kendime söz verdim salcam diye Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🥰❤️❤️