MelodyFairy bence insan hissediyor, herkes yaşıyor mu bu hissiyatı bilemiyorum ama eşim hep sorardı sence bu ay olacak mı diye, bende hissettiğim şekilde yorumlardım ve ne zaman olacak dediysemde çok şükür oldu, yaşayanlar belki bilir, insana tuhaf bi his yükleniyor, tarif edemiyorum 🥰