Hilaldabaan Kızlar bugün çok kasılmam oldu haddinden fazla akşam sıklaştı bi sıcak duş aldım sonra kasılmalar geçti ara ara girdi rahatsız etmeyecek şekilde ama bir bel ağrısı girdi yerimde durdurmuyor oturtmuyor yürütmüyor ağlıyorum resmen eşim sürekli ovuyor geçmiyor başka bir yerimde ağrı yok bu bi belirti mi doğum başlangıcı mı ben hayatımda böyle bir bel ağrısı yaşamadım belimi ortadan ikiye ayırasım var
amnehma Hilaldabaan evet canım doğum belirtisi. Benide belimden vurmuştu. Dakika tut kaç dakikada bir geliyor gidiyor diye.
Civciv53 Hilaldabaan evet canım doğum belirtisi açıklığın başlamış olabilir. Bende artık dayanılmaz bir hale gelmişti. Kolaylıkla doğurursun inşallah geçmiyor gibiyse git hastaneye.
Hilaldabaan umrumdadegil ya işte akşam 5 den 7 ye kadar kasılmalarım arttı ama sıcak duştan sonra geçti kasılma 10 da bel ağrısı başladı kasılmalar bitti şuan çok yoğun bel ağrısı var sadece ama belimde tek o da mı doğum belirtisi kasığa vurmuyor
Hilaldabaan umrumdadegil Edeyim canım hiç bilmiyorum ki doğum sancısı ne nasıl bir şey annem ayrı kuzenim ayrı herkes başka bir şey söylüyor belinden kasıklara vurması lazım diyorlar ama benim belim ağrıyor sadece kasıklarımda ağrı falan yok
Hilaldabaan Civciv53 Bekleyeceğim bakalım zaten bu sabah kontrol vardı şiddetlenirse artık iyice direk gideceğim bilmiyorum i nasıl bir şey herkes başka bir şey söylüyor belden kasıklara vurması lazım falan ama bende kaşık ağrısı yok sadece bel
Beybitooo Hilaldabaan benimde belden girmişti belim ikiye mi ayrılıyor bakın diyormuşum 🤦🏻♀️ full açıklıkla hastaneye gitmiştim erkek mi bebeğiniz
Hilaldabaan Beybitooo Evet evet erkek kuzum ya sorma belimi ortadan ikiye ayırsınlar istiyorum hareket yapıyorum evde ama ne kasık dans başka yerde ağrım yok normal mi ya o
umrumdadegil Hilaldabaan erkek genelde bele vurur derler benimde kasıkta yoktu ful beldeydi o nasıl bir ağrıydı var ya yanımda görümcem vardı abla doğurunca geçecek dimi diye sordum sürekli 🥲
Civciv53 Hilaldabaan biliyorsun bende rahim ağzı yetmezliği var şuan serklajlıyım canım 19. Haftada kızımı kaybettiğimde sadece belim kopacak gibi ağrıyordu doğum anında artık dayanamayacak şekildeydi ve bir ara annecim annecim diye bağırdığımı hatırlıyorum. Bendede kasık ağrısı olmadı hiç sırf belde ağrı vardı. Ayrıca benim suyumu da doğum esnasında patlattılar. Ama bel ağrısı yaşarken kanamam oldu açılmayla birlikte
Beybitooo Hilaldabaan erkek bebek bele vuruyor diyorlar , ama o bel ağrısı evde durup bekleten bi ağrısı değil bağırtan bi ağrı demekki başlamış açılman bence dayanabiliyorsan evde çek sancını yine de doktorunu bilgilendir 🙏🏻
Hilaldabaan Beybitooo Valla kuzum eşime dört beş kez masaj yaptırdım hareketler falan yapıyorum ama geçmedi normalde hiç böyle olmazdı ağladım evet eşime yalvardım nolur masaj yapmayı bırakma diye şimdi de evde hareket yapıyorum açılmam varsa açılsın iyice diye
Hilaldabaan umrumdadegil Ay bana ailem yok o doğum sancısı değildir kasıkların ağrır suyun kanaman gelmediyse başlamaz falan diyip duruyor ya bende ilk gebelik bilmiyorum ki hiç bir şey ne yapacağımı da sapıttım buraya yazayım dedim bende ağladım eşime masaj yapmayı bırakma diye zaten sabah kontrolüm de vardı şuan gitsem sancı çıkar mı ne yaparlar ki
Anneadayiii Haticeburak06 sancıların düzenli ise dinlenince geçmiyorsa doğumun başlamıştır canım hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla kucağına al 🙏☺️
Gksnf Ben de bel ağrısını açılma başlayınca oluyor diye duymuştum. Annemin anlatımıyla birebir tarif etmişsin, onun da tek hatırladığı doğumu başladığında beli ayrılacak gibi olmuş. Doktoruna danış istersen haftan da gelmiş zaten. 🥲
Hilaldabaan Gksnf Ay doktorum devlet doktoru numarası falan da yok evde hareketler yapıyorum açılma başladıysa yardımcı olsun diye sabah kontrolüm vardı zaten şuan gitsem sancı çıkar mı onu da bilmiyorum
Haticeburak06 Anneadayiii allah razı olsun canım dinleniyorum ama geçmiyor düzenini hiç anlamıyorum sabit yoğun bi ağrı var ara ara yukarı çıkıp şiddetleniyor aşırı heyecanlıyım 😂