Babymom07 oksijensiz olayını hiç anlamıyorum, doktorlar ebeler çok ihmal ediyor emin olun normal doğumlardaki çoğu sorun dış midaheleciler yüzünden oluyor
Sancisindan korkuyorsanız epidural düşünün derim, ne kadar aza indirsek kar
Ama geri kalan olaylar için bilemem tabi
Hayırlısı