Babymom07 ama o sancılar bebeğe ne kadar faydalı biliyormusunuz sancı çekmeden sezaryene alinmaktansa önce sancı çekmek daha iyi, bebeğin ciğer gelişimi sancıların sunmasıyla tamamlanıyor birde o sancılarsa salgılanan hormonlar sayesinde annede sut gelişmeye başlıyor
Normal doğumun çok çok faydası var anneye bile faydası var acı çekiliyor ama bitiyor gidiyor sezaryende kolay değil onda hiç ağrı acı cekmiceksiniz diye bsy yok ki ayrıca iyileşmeyen ve tehlikeli olabilen kesiklerden de bahsetmiyorum kötülemek gibi olmasın ama normal doğumun sancısını cekmicem diye faydalarından da mahrum kalmayın hepsinin zorluğu var tabiki ama en sağlıklısı normal doğum
Zorunluluk varsa da zaten yaparlar kendi elinizle en güzelini tepmeyin
Zorluk çekmiş biri olarak söylüyorum yaşadıklarıma rağmen hiç bir sekilde sezaryene değişmem
Benim yerimde biri olsaydı neden sezaryene alinmadin diye sitem ederdi ama doktorum hep bana destek oldu, doğumdan sonra da herşeyi atlatmama yardımcı oldular ve kısa surede tekrar hamile kaldım, ikincisinde aynı şeyleri yaşamaktan korktum ama doktorum sana sezaryen yaparsam yazık olur resmen ve iyiki dinledim ikinci doğumum mis gibiydi elhamdülillah, nolur kendinize bunu yapmayın doğal olanı her zaman daha iyidir
Hadi sancı çekmek istemiyorsaniz epidural isteyin 3 cm den takıyorlar neden hemen bıçak altına giresiniz ki