Menzil Ebru-beser1 daha erken o zaman 6 olmamış bile daha 7 de 8 9 da bile duyulabilir yani kese boyu peki haftayla uyumlu mu onun için birşeyler dedimi ??
Ebru-beser1 Menzil hayır demedı sadece kesen çok güzel büyümüş içinde yolk kesesinide gördü ama kalp atışın yok suan kalp atışını duymamız lazım yüzde 90 gebelik sonlanacak buna kendını hazırla dedi
Menzil Ebru-beser1 yok kesesini gördüyse kalp atışı zaten oluşur saçmalamış yol kesesi zaten bebek olduğunu gösterir oda nerden baksan 1 hafta sonra felan kalp atışını duyarsınız
Eso51 Ebru-beser1 6+1 de duydum canım bende ama herkeste bir olmaz en az 8.haftaya kadar bekle doktorunu değiş kesinlikle bune saçmalık
sacmalamakizim Ebru-beser1 Yok artık kürtaj falan ne, ben 6+1′ de gittim usgde 5+6 çikti kese göründü sadece, bugün yine gittim 7+4′üm kalp atışını duyduk, kalp atışı 7-8 hatta 9 haftalıkken duyulur, doktor saçmalamış sen en iyisi başka bir doktora git.
Niloyaaaaa Ebru-beser1 5. Haftamda kese ve yolk gözükmüştü sadece doktor 1 hafta sonra anca kalp atışı duyulur demişti ben garanti olsun diye 7. Haftamda gittiğimde duydum bence değiştirebiliyorsanız doktorunuzu değiştirin lütfen 8. 9. Haftalarda kalp atışı duyanlar var kendinizi de hiç strese sokup üzmeyin lütfen 🌺