Sngl_mhmt yaseminan sanırım erkek bebeklerde böyle yüksek oluyormuş ben daha cinsiyetini öğrenmedim ama öyle söylüyorlar
yaseminan Sngl_mhmt bende öyle duymuştum haftaya inşallah cinsiyeti öğrenicem bende bakalım doğru mu değil mi😄😄
HacerGk yaseminan 3 haftalıkken ögrendim idrar testim de çıktı iki hafta sonra doktora gittim değerme hiç bakmadım
Lilbaby yaseminan 3+4 günlük iken adetime 1-2 gün kala evde idrar testiyle öğrendim aynı gün kan verdim 96 tı çıkmıştı ☺️