Kardii Ben adetimin üstünden 1 ay geçince öğrendim geç döllenme sonucunda 3 haftalıktı öğrendiğimde değerim 2483'tü
yaseminan Sngl_mhmt bende 3 haftalık hamile iken 485 di 5 buçuk haftalıkken gittim 40binlere çıktı ikiz diye düşündüm ama değildi kiminde düşük oluyor kiminde yüksek heralde
Sngl_mhmt yaseminan sanırım erkek bebeklerde böyle yüksek oluyormuş ben daha cinsiyetini öğrenmedim ama öyle söylüyorlar
Deletedmom2232 yaseminan 1,5 haftalıktı doktor bile şaşırdı nasıl anladın diye adetim gecikmemişti 22 çıktı değerim
gzmysn Ben adet tarihimden iki gun gecmisti ogrendim 879 cikti iki gun sonra tekrar kan tahlili istedi doktor o zamanda 1982 cikmisti simdi 9+2 günluguz 😊