Aden17 bence zor 😂 bebek agirlastikca zorlanıyoruz doktor bundan dolayı artık hareketi azalt dedi ben hiç bsy yapamıyorum bi yemek yapıyorum karnim kasiliyor geri uzanıyorum yine geçmiyor 🙁 bide ilk sezeryandi ondan da agriyo bence sağlıcakla kucağımıza alalim inşallah