Eceliza3434 Damlaozzz ben açıkcası saçma buluyorum ev dediğin zaten sürekli çöp atılıyor evde kakalı bez biriktirmicene göre çok gereksiz poseti ayrı satılıyor çöpü ayrı işletme olsa anlarım gün sonu dökülüyor olsa ok al ama evde sürekli çöp dışarı atılıyor