Gizemhakan bende ilk baslarda yüzyıla gidiyodum canım meltem çavuşoğluna baya bi sıkıntılı geçti ilkzamanlarım düşük riskim vardı kanamam fln ama memnun kalmadım meltem hanımdan önlem almak için pek biley yapmadı değiştirdim gispire geldim burdan memnunum hala devam ediyorum doğumada inşAllah bakalım bu dokturumda istiyorum