Mihrac54 Kızlar 31+2 haftalık olduk 54 kilo ile hamile kaldım şuan 70 kiloyum boyum 1.60 sizler ne kadar aldinizz 🤭
MomyAsli_ Mihrac54 hiç üzülme 57 ile kaldım 77 olmuşum 😀😀 ikinci gebeliğim ilkinde bu kadar almamıştım bu çocuk iştahlı herhalde diyerek teselli ediyorum kendimi
Mervenr00 MomyAsli_ Yaa bende tam tersi😂 ilk gebeliğimde çok fazlaaa almıştım bu 2. Gebeliğim 34 haftalık oldum 4 buçuk kilo almışım Bolca sebze meyve ekşi şeyler çekti canım yeşillik çok yedim ona bağlıyorum 😂😂
MomyAsli_ aogoya napacaksın mecbur 😀😀 kontrollerde doktor az kilo almış bebek demiyor allahtan da iştahım kesilmiyor 😂😂
aogoya MomyAsli_ ayyy ilk hamileliğimde hep doktor dalga geçiyordu hiç mi bebeğe yaramaz aldığın kilolar diyr 2,5 kg doğmuştu 😂😂😂😂
aogoya Mihrac54 ilk gebeliğimi 30 kilo ile tamamlamıştım 62-92 73ye indim en son 10+2 şuan 75 😂😂 kilo almamak için çabalıyorum resmen bu sefer Max 15 diyorum inşallah dahada az olur ama çok zor ya hep yiyesin var
Mihrac54 aogoya ahaha bende öyle akşamları yemek yememeye çalışıyorum salata ile günü bitirmeye çalışıyorum ama herşeyi jstiyor resmen canım 😅🤭
Hbrkn Mihrac54 55 ile hamile kalıp 85 ile doğuma girdim 😁 şuan bebeğim 3 aylık . 30 kilonun 20 kilosu gitti bile . Kalan 10 kilo da gider . Üzülmeyin . İlk hamilelikte olur böyle diye düşünüyorum. İkincisine muhtemelen bu kadar kilo almam .
MomyAsli_ aogoya amaaaaaaaan ciddi mi 😀😀😀😀😀😀😀😀 ay dur benimki iyi çok şükür oda alıyor da moralim bozulmuyor 😂😂
aogoya MomyAsli_ insanlar hani normal olarak 0 yaş 0-3 yaş alır hani bebek için ben resmen doğumun ertesi günü koşa koşa e bebeğe gidip pramatüre kıyafetleri aldım 😂😂😂 ay hiç unutmam
MomyAsli_ aogoya kız mıydı ilk çocuk 😂 kızlar minyon oluyor genelde ama ya benimde ilk gebelikte 13 kg aldım kızım 3300kg doğmuştu o 10 kg 1 yıl üstümden gitmedi 😂 bunda öyle olmayacak diye şartladım 20-25 kilo uçup gidecek 😂😂
MomyAsli_ aogoya olan oldu ya 5 haftam kaldı en fazla kaç alabilirim ki dicem bi ayda 5 kilo almışlığım oldu geçen aylarda 😂😂
aogoya MomyAsli_ yok yok valla erkek bebeğe yarasın diye neler neler yemedim 😂😂 baktım olmuyor bastım hamur işini her gün poğaça börek kekler yaptım oturdum yedim 😂😂😂 ama bu sefer yapmicam diyorum ama gidişat aynı gibi duruyor canım çekiyor deli gibi