Sevginur61 burası birbirimize bu konularda destek olmak için var istediğinizi sorun cevaplayayım hiç sorun değil :) normal muayene randevusu alıyosunuz şeker yüklemesi için geldim demeniz yeterli. doktor karar veriyor kaçlık yükleme yaptıracağınıza. benim dün doktorum genelde 75lik yapıyoruz diyip öyle istedi. aç karnına gitmeniz gerekiyor. ve işlemler sırasında hiçbir şey yiyip içemiyosunuz bitene kadar. açken kanınızı alıyolar. daha sonra içeceği içiyosunuz tam 1 saat sonra bir kere daha kanınız alınıyor. ve kan verdikten 1 saat sonra bir kere daha kanınızı alıyolar bitiyor. yani 2.5-3 saatinizi alır. o yüzden sabah erkenden gidin ki açlığa dayanabilin :)