Sevginur61 Kızlar şeker yüklemesi devlet hastanesinde yapılıyor mu yaptıran var mı ? sadece özeldeyse ücretler kaçtan başlıyor bilgilendirme yapar mısınız
imbrosmerve Sevginur61 daha dün devlette yaptırdım. sadece içtiğimiz o şekerli suyu kantinden 60₺ye aldım o kadar.
Mrvcvn Sevginur61 evet devlette yapılıyor 24 hafta 28 hafta arası doktora çıkın o yönlendirdi içeceği parayla eczaneden alınıyor o kadar
gdaslik Sevginur61 devlet hastanesinde yapılıyor ben şehir hastanesinde yaptırdım. Sadece çok erken saatte gitmeniz gerek bir de içeceği eczaneden alıyorsunuz.
Mb_atay Sevginur61 ben gecen hafta yaptirdim kadin dogum uzmaniniz size bildiriyor kan vermeniz icin eczaneden istenilen icicegi aliyorsunuz (51 tl ucreti kendimiz karsiliyoruz) ve gidip kan veriyorsunuz
Sevginur61 imbrosmerve devlete normal muayene gibi gidiyorum doktor karar veriyor sonra bende o içeceği mi alacağım ? Kusura bakmayın doktorlar hiçbirşeyi detaylı anlatmadığı için bilmiyorum şeker yüklemesi zamanı geliyor dedi o kadar soru da sorulmuyor
1_papatya imbrosmerve gebe okulundan 26 haftada gelirken şekerini getir dedi bana da eğer cidden sadece şekerli suysa giderken bardağımı şekerimi alır giderim evde yaptığım şeye 60 tl yi bırak 5 tl bile vermem ben psra harcama konusunda çok cimriyimdir😂😂😂
imbrosmerve Sevginur61 burası birbirimize bu konularda destek olmak için var istediğinizi sorun cevaplayayım hiç sorun değil :) normal muayene randevusu alıyosunuz şeker yüklemesi için geldim demeniz yeterli. doktor karar veriyor kaçlık yükleme yaptıracağınıza. benim dün doktorum genelde 75lik yapıyoruz diyip öyle istedi. aç karnına gitmeniz gerekiyor. ve işlemler sırasında hiçbir şey yiyip içemiyosunuz bitene kadar. açken kanınızı alıyolar. daha sonra içeceği içiyosunuz tam 1 saat sonra bir kere daha kanınız alınıyor. ve kan verdikten 1 saat sonra bir kere daha kanınızı alıyolar bitiyor. yani 2.5-3 saatinizi alır. o yüzden sabah erkenden gidin ki açlığa dayanabilin :)
ogretmenanne2024 Mb_atay içecekten önce ve içtikten sonra kan veriyoruz değil mi doktorun yanına ugramamiza gerek var mı tekrardan
Babymom07 Mst12 ayy bende yaptırdım bugün içecek gazozun şekerlisi gibiydi ama midem bulandı ve başım döndü sizde de oldu mu
Evhamlikurabiyeanne Ilk kizimda devlet hastanesinde yaptirmistim bu hamileligimde özelde yaptirdim icecek,rutin kan, idrar ve yükleme testinin kan tahlilleri dahil 350 lira tuttu
Evhamlikurabiyeanne Devlet hastanesi ac gitmis olsan da ayni gün yapmıyor gün veriyor bana 2 gün sonraya vermisti mesela
Babymom07 Sevginur61 bugün yaptırdım devletten randevu alıp ertesi gün sabah gidip verebilirsiniz sanırım doktorun istemesi gerekiyor ben özelde yaptırdım 460₺ geçen hafta 350₺ ydi baya pahalanmış
Mst12 Sevginur61 sabah 8 bucuk gittim çok acıkmamak için 11de hepsi bitti iki buçukta sonuçlar çıkar dedi bekliyorum şimdi ☺️