Selinnnce cnm bende ovulasyonla denediğimde 26sı çift çizgiyi yakaladım o gün değerlendirdik ve ben ertesi gün memlekete gittim hatta olacağına en ufak ihtimal bile vermediğimden annemgile taşınmasında yardım edip seyit onbaşı gibi koliler sırtlandım 🤣 grip oldum ilaçlar içtim sürekli midem rahatsızdı ama ben bunu çok yememe bağlıyordum 🤣🤣🤣 otobüste midem bulandı havasız ondan galiba fln dedim denizliye döndüm işe yaramadı dedim adetimede bir hafta vardı öylesine bi ovulasyon testi yapayım dedim çift çizgi bozuk diye bir daha yaptım çift çizgi sonra gebelik testi yaptım çift çizgi o gün gece kadın doğum acile gidip 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim hatta sonrasında instagramda paylaştım anne oluyorum diye hesap adı kubranin.evi girip bakabilirsin 😁