Pamiramsi Nil4749 var canım biletler hayırlı olsun bence bekleme ver kan, inşallah sağlıkla artar kan değerlerin
Nil4749 Pamiramsi inşallah verdim yarın çıkacakmış söyledim randevuyu sabah arayın erken onaylıyım dedi sistemde doktorun ona göre ayarlasın dedi
Pamiramsi Nil4749 dahiliye randevunuz varmış bence bugün verin dahiliye için yarın elinizde bulunsun değerinizi söylersiniz işlen yapacaksa ona göre yapar
0znur Nil4749 benim bugün gecikmemin 13. Günü. İlk muayeneme pazartesi günü gideceğim. Benim de Ocak ayında geçirmiş olduğum kürtajım var. Erken gitmek istemedim.
Nil4749 0znur kızımda erken gitmiştim 10 gün sonra gel demişti o yüzden kan verdim doğru orantıda artarsa 10 gün geç giderim doğum kadına diğer seferde alttan bakınca bile erken demişti
Nil4749 Tubaaa36 benim kimyasal geçmişim var o yüzden kan verdim pazartesi yine veririm eğer pozitifse ondan sonra kadın doğuma giderim
Nil4749 Tubaaa36 İnşAllah tüm isteyenlere de nasip olsun inşallah bende sağlıkla bu süreci bitirip kucağıma alayım inşallah