Nil4749 Kızlar ikinci çizgi silikte olsa göründü çok şükür yarın mı kan versem bugün mü Adet tarihim 19 testte 1-2 dakika sonra çıktı kuruma çizgisi değildir demi
Tubaaa36 Nil4749 benimde sizinle aynı bat tarihim 19.biraz önce bende test yaptım sizinkinden bir tık silik çizgiyi gördüm inşallah hayırlısı olur 🤗
Pamiramsi Nil4749 var canım biletler hayırlı olsun bence bekleme ver kan, inşallah sağlıkla artar kan değerlerin
0znur Nil4749 benim bugün gecikmemin 13. Günü. İlk muayeneme pazartesi günü gideceğim. Benim de Ocak ayında geçirmiş olduğum kürtajım var. Erken gitmek istemedim.
Nil4749 myangelson yarın randevum var dahiliyede ordan kan alacaklar bekliyim mi yoksa direk sağlık ocağına gidiyim mi bugün
Beyzanur_1919 Nil4749 iki günde bir beta artışın kontrol edilecek canım 2 katına çıkması gerekiyor sağlıklı gebelik için hayırlı olsun bu arada 💐
myangelson Nil4749 Nil4749 takip için 2 günde 1 aynı yerde vermeniz gerekiyor. Dahiliye de verirseniz tekrar orada vermeniz gerekiyor veya hastanenin acilinde. Sağlık ocağında verirseniz bugün 2 gün sonra aynı yerde vermeniz daha uygun olacaktır
Nil4749 Tubaaa36 sağlıklı bir gebelik geçirir sonrada sağlıkla kucağımıza alırız inşallah kan verecek misiniz bugün
Tubaaa36 Nil4749 ben biraz daha beklemeyi düşünüyorum en azından adet günüme kadar o sürede evde takıp edicem
Eliffffkkkkkk Bat tarihim 21i sabah test yaptım negatif çıktı daha sonra tekrar yapayım mı umudu keseyim mi sizce
Pamiramsi Nil4749 dahiliye randevunuz varmış bence bugün verin dahiliye için yarın elinizde bulunsun değerinizi söylersiniz işlen yapacaksa ona göre yapar
Nil4749 Tubaaa36 benim kimyasal geçmişim var o yüzden kan verdim pazartesi yine veririm eğer pozitifse ondan sonra kadın doğuma giderim