Haticeburak06 ben geçerse diye diye dün öğlenden beri bekliyorum salı günü kontrolüm vardı nst de sancın yok dedi doktor ama eve geldikten sonra başladı duşta alsam geçmedi gecede uyutmadı doktorlar 8 de geliyor randevu almadan gideceğim acile gidince yatiyiyolar diye gitmek istemedim gece 😬😬