Yatarken fazla bişeyim yok ama ayağa kalkınca boşluklarım şiddetli bir şekilde ağrıyor hatta ağrı saplanıyor dünden beri nefes darlığı baş dönmesi kusma bir de bebeği herzamankinden kuvvetli ve net hissediyorum sizce doktora görünmem gereken bir durum var mıdır bebek makat gelişliydi dönmüş falan olabilir mi nolır akıl verin